MOŽNOST ZÍSKAT VĚRNOSTNÍ SLEVU !!! STAČÍ SE JEN REGISTROVAT !!!

Jak nakupovat

 

1. Jak probíhá proces zpracování objednávky?

    Po přijetí objednávky Vám dorazí potvrzovací email.  Následně pracovníci skladu objednávku

    zabalí a připraví k expedici. Je-li při kompletaci objednávky nějaký nesoulad, kontaktujeme Vás

    telefonicky. Fakturu zasíláme až po kompletaci objednávky.

 

2. Udělal/a jsem objednávku a nepřišla mi obratem faktura. Proč?

    Fakturu zasíláme až po kompletaci objednávky z důvodu možných úprav. Také se může

    stát, že počítačový algoritmus výpočtu poštovného dle váhy balíků nemusí být správný.

    Pokud se tak stane, kontaktujeme Vás telefonicky a doladíme zásilku k Vašim potřebám.

 

3. Kolik kusů si musím objednat?

   Minimální velikost objednávky je 100 Kč, maximální velikost není omezená.

 

4. Můžu si objednat do jednoho balíku různé typy sklenic a víček?

    Pokud vám nevyhovují naše připravená balení, můžete si objednat individuální objednávku prostřednictvím emailu.

 

5. Jaká je maximální hmotnost jednoho balíku?

   Přepravujeme balíky s max. hmotností 30kg.   

   Pro zabalení sklenic je také důležitý objem sklenic – čím větší sklenice, tím jich v jednom kartonu přepravíme méně.  

 

6. Chci si objednat celou paletu, jak to mám udělat?

    Palety sklenic nebo lahví, které máme skladem naleznete v záložce eshopu „Paletový prodej“.

    Kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle 735 899 866 nebo elektronicky na emailu      

     info@zavarovacisklo.cz a my Vám vytvoříme cenovou nabídku.

 

7. Chci si objednat celou paletu, potřebuji ke složení techniku?

    Ke složení nepotřebujete vysokozdvižný vozík. Celou paletu Vám doveze přepravní

    společnost, která má k dispozici auto s hydraulickým čelem.

 

8. Balíte zásilky ekologicky?

    Zásilky se snažíme v maximální míře zabalit ekologicky, recyklujeme obalový materiál,

    k výplním používáme recyklované kartony. Bohužel někdy k povaze našeho zboží je nutné

    použít bublinkovou a strečovací fólii.

 

9. Jak můžu zboží reklamovat?

     Standardně jako každou jinou poškozenou zásilku. Při převzetí zboží od dopravce

     by jste měli poškozenou zásilku nepřevzít.

      Náhrada je stanovena individuálně dle rozsahu poškození a všech nákladů na straně zákazníka.

 

10. Lze platit kartou?

    Ano, naše připravená balení sklenic lze platit kartou. Můžete také využít rychlý on-line bankovní převod.

 

11. Nevím jakou sklenici vybrat?

     Pokud si nejste jisti, jaká sklenice je vhodná na Váš produkt, zašlete dotaz na email

     info@zavarovacisklo.cz nebo zavolejte na tel. číslo 735 899 866 a my Vám rádi pomůžeme s výběrem.

12. zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, zásilky zasíláme pouze v rámci území České a Slovenské republiky.