FAQ - časté dotazy
1. Jak probíhá proces zpracování objednávky?
Po přijetí objednávky Vám dorazí potvrzovací email. Následně pracovníci skladu objednávku
zabalí a připraví k expedici. Je-li při kompletaci objednávky nějaký nesoulad, kontaktujeme Vás
telefonicky. Fakturu zasíláme až po kompletaci objednávky.
2. Udělal/a jsem objednávku a nepřišla mi obratem faktura. Proč?
Fakturu zasíláme až po kompletaci objednávky z důvodu možných úprav a také proto, že se může
stát, že počítačový algoritmus výpočtu poštovného dle váhy balíků nemusí být správný.
Pokud se tak stane, kontaktujeme Vás telefonicky a doladíme zásilku k Vašim potřebám.
3. Kolik kusů si musím objednat?
Minimální velikost objednávky je 100 Kč, maximální velikost není omezená.
4. Můžu si objednat do jednoho balíku různé typy sklenic a víček?
Pokud vám nevyhovují naše připravená balení (sady sklenic v jednom kartonu po více kusech), lze si objednat v našem e-shopu i jednotlivé kusy, pokud jsou právě v nabídce. V případě nejasností nás telefonicky kontaktujte.
5. Jaká je maximální hmotnost jednoho balíku?
Přepravujeme balíky s max. hmotností 30kg.
Pro zabalení sklenic je také důležitý objem sklenic – čím větší sklenice, tím jich v jednom kartonu přepravíme méně.
6. Chci si objednat celou paletu, jak to mám udělat?
Palety sklenic nebo lahví, které máme skladem naleznete v záložce eshopu „Paletový prodej“
Kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle 735 899 866 nebo elektronicky na emailu
info@zavarovacisklo.cz, a my Vám vytvoříme cenovou nabídku.
7. Chci si objednat celou paletu, potřebuji ke složení techniku?
Ke složení nepotřebujete vysokozdvižný vozík, celou paletu Vám doveze přepravní
společnost, která má k dispozici auta s hydraulickými čely.
8. Balíte zásilky ekologicky?
Zásilky se snažíme v maximální míře zabalit ekologicky, recyklujeme obalový materiál,
k výplním používáme recyklované kartony. Bohužel někdy k povaze našeho zboží je nutné
použít bublinkovou a strečovací fólii.
9. Jak můžu zboží reklamovat?
Standardně jako každou jinou poškozenou zásilku. Stačí nám zaslat fotky zobrazující rozbité sklo na email info@zavarovacisklo.cz Po domluvě pošleme sklo nové nebo Vám vrátíme peníze na Váš účet.
10. Lze platit kartou?
Ano, naše připravená balení sklenic lze platit kartou. Můžete také využít rychlý on-line bankovní převod.
11. Nevím jakou sklenici vybrat?
Pokud si nejste jisti, jaká sklenice je vhodná na Váš produkt, zašlete dotaz na email
info@zavarovacisklo.cz nebo zavolejte na tel. číslo 735 899 866 a my Vám rádi pomůžeme s výběrem.