FAQ - časté dotazy

 

1. Jak probíhá proces zpracování objednávky?

    Po přijetí objednávky Vám dorazí potvrzovací email.  Následně pracovníci skladu objednávku

    zabalí a připraví k expedici. Je-li při kompletaci objednávky nějaký nesoulad, kontaktujeme Vás

    telefonicky. Fakturu zasíláme až po kompletaci objednávky.

 2. Udělal/a jsem objednávku a nepřišla mi obratem faktura. Proč?

    Fakturu zasíláme až po kompletaci objednávky z důvodu možných úprav a také proto, že se může

    stát, že počítačový algoritmus výpočtu poštovného dle váhy balíků nemusí být správný.

    Pokud se tak stane, kontaktujeme Vás telefonicky a doladíme zásilku k Vašim potřebám.

 3. Kolik kusů si musím objednat?

   Minimální velikost objednávky je 100 Kč, maximální velikost není omezená.

 4. Můžu si objednat do jednoho balíku různé typy sklenic a víček?

    Pokud vám nevyhovují naše připravená balení (sady sklenic v jednom kartonu po více kusech), lze si objednat v našem e-shopu i jednotlivé kusy, pokud jsou právě v nabídce. V případě nejasností nás telefonicky kontaktujte.

 5. Jaká je maximální hmotnost jednoho balíku?

   Přepravujeme balíky s max. hmotností 30kg.   

   Pro zabalení sklenic je také důležitý objem sklenic – čím větší sklenice, tím jich v jednom kartonu přepravíme méně.  

6. Chci si objednat celou paletu, jak to mám udělat?

    Palety sklenic nebo lahví, které máme skladem naleznete v záložce eshopu „Paletový prodej“

    Kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle 735 899 866 nebo elektronicky na emailu      

     info@zavarovacisklo.cz, a my Vám vytvoříme cenovou nabídku.

 7. Chci si objednat celou paletu, potřebuji ke složení techniku?

    Ke složení nepotřebujete vysokozdvižný vozík, celou paletu Vám doveze přepravní

    společnost, která má k dispozici auta s hydraulickými čely.

8. Balíte zásilky ekologicky?

    Zásilky se snažíme v maximální míře zabalit ekologicky, recyklujeme obalový materiál,

    k výplním používáme recyklované kartony. Bohužel někdy k povaze našeho zboží je nutné

    použít bublinkovou  a strečovací fólii.

 9. Jak můžu zboží reklamovat?

     Standardně jako každou jinou poškozenou zásilku.  Stačí nám zaslat fotky zobrazující rozbité sklo na email info@zavarovacisklo.cz Po domluvě pošleme sklo nové nebo Vám vrátíme peníze na Váš účet.

 10. Lze platit kartou?

    Ano, naše připravená balení sklenic lze platit kartou. Můžete také využít rychlý on-line bankovní převod.

 11. Nevím jakou sklenici vybrat?

     Pokud si nejste jisti, jaká sklenice je vhodná na Váš produkt, zašlete dotaz na email

     info@zavarovacisklo.cz nebo zavolejte na tel. číslo 735 899 866 a my Vám rádi pomůžeme s výběrem.